ویلاهای گنبدی با چوب

ویلای چوبی

ویلاهای گنبدی با چوب : چوب ها عایق های حرارتی بسیار خوبی هستند و در ساختمان هایی که با چوب ساخته می شوند صرفه جویی در انرژی به طور قابل ملاحظه ای نسبت به بتن و فلز و شیشه وجود دارد. چوب ها علاوه بر اینکه عایق های حرارتی هستند، عایق های صوتی بسیار خوبی نیز بشمار می روند و خانه هایی که با چوب ساخته می شوند فضای آرامتری را در اختیار ساکنین خود قرار می دهند.

افزایش سرعت ساخت و ساز 

در زمان کار با چوب سرعت ساخت و ساز نسبت به متریال دیگر بسیار بالاتر خواهد بود و به دلیل ماهیتی که دارد به وسیله ی جذب و ذخیره دی اکسید کردنِ جو به محیط پیرامون خود کمک بسرایی می کند.

در ساختمان های چوبی به دلیل انعطاف پذیر بودن چوب می توان عملیات بازسازی را بسیار راحتتر انجام داد؛ از این رو بسیاری از افراد هستند که به شدت علاقمند به خانه های چوبی بوده و این روزها علاقه به سخت و ساز با استفاده از متریالی به نام چوب بسیار بالا رفته است

.اما امروزه خانه های چوبی مدرنی ساخته شده اند که  این خانه ها همراه با معماری مدرن و فن آوری های نوین در ساخت و ساز بوده و دارای جلوه ای بسیار جذاب می باشند.

شرکت توکای دانا این توانایی را دارد که علاوه بر ساخت و ساز متداول با متریال چوبی مناسب، ویلاهای گنبدی را نیز با پوشش بیرونی و نمای داخلی چوبی در کوتاهترین زمان ممکن بسازد.

fa_IRPersian